wtorek, 13 listopada 2012

Fokus i Doda .

A więc chwilowo nie mam pojęcia o czym Wam napisać . Od dwóch dni nic dla was nie pisałam ale, niestety mam pustkę w głowie jeśli chodzi o ten temat...
Napiszę może  o nowym teledysku Dody i Fokusa?  Piosenka nazywa się "Fuck It" a w niedzielę klip został wrzucony do internetu. Mi średnio podoba się piosenka a teledysk nie przemawia do mnie .Wolałam dawnego Fokusa z Paktofoniki. W klipie można zobaczyć dużo scenek w których między Dodą a Fokusem dochodzi do rękoczynów. Jak na Dorotę przystało wygląda jak zwykle zresztą sexownie i w teledysk ogólnie jest zrobiony żeby był sex oraz kłótnia przedstawiona. Koniec teledysku polega na tym że Doda oraz Fokus lecą na siebie z pistoletami w ręku i ktoś wystrzelił nie wiem kto ale pewni była to Doda...
Poniżej zamieszczam teledysk :) Oceńcie sami i komentujcie jak się podoba teledysk oraz notka :)
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz